Turn the lights off in this place

Jag har precis slängt in en mandel- och chokladpaj i ugnen :) Den ska jag ge till de jag praktiserar hos imorn :) På eftermiddagen ska vi åka till Sundsvall på möte där, kulkul ;D

På lördag ska jag och mina J-boyz (Jakob, Jonte och Jonas) se på film hemma hos Jakob, min man :] Det ska bli roooligt :D Mycket bättre än att bara sitta hemma själv och se på film! :) hehehehe

Jag har även hittat en jättefin skjorta som jag vill ha... ;S men jag vet inte om jag ska köpa eller inte, min garderob spottar snart ut kläder :S Kanske ska rensa lite? Orkar jag det? neeeej. Jag måste städa mitt rum, kanske ska hyra in någon...

Nu ska jag snart ta ut pajen! HEJS GREJS

Kings of Leon - Sex on fire

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej, jag fick till de där med scrolla åt höger ;)

2008-10-23 @ 13:31:28
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0