Hörnbarn

Jag måste säga att jag trivs väldigt bra med mina vänner i klassen. De är roliga och underlättar dagen något enormt ibland! :D Ibland kan det vara jobbiga och tråkiga dagar, men då kommer de och gör så att man får sig ett gott skratt :) Känns kul att gå till skolan sådana dagar :) Undrar hur det kommer att kännas efter studenten...? ;S

Idag slutade jag halv 10 men for inte hem förän vid halv 3 eftersom att jag och Cisi pratade med våran handledare om vårat UF företag som vi ska försöka ha och sedan kikade vi runt efter material och så vidare till det. Kommer att bli kul!! :D

Imorgon är det fotografering...Hmpf... Jag kan nästan sätta pengar på att jag kommer att få sitta ned i ett hörn igen, det har hänt de senaste... 4-5 åren ? Jaja, det skulle vara kul om vi gjorde något lite spexigt på klasskortet eftersom att det är sista året nu..

Nu ska jag ta mig ett välbehövligt bad och sedan plugga mer historia, det är kul faktiskt! (De säger att jag är en nörd ?)

Starsailor - Four to the floor

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Det är riktigt! Historia är grejjen och nu har du fattat det! Skitbra!

2008-09-11 @ 08:24:10
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0