Jammad och trött

Ikväll har jag och Lisa varit så duktiga så och varit på Body Jam, det var en upplevelse men roligt! :D Ska definitvt gå de kommande gångerna :D Wiho! I'm alive!

Idag har jag tillbringat hela min lediga dag åt att plugga historia och arbetsmiljö. Puh, duktigt! Imorgon har jag bara en lektion, 8.15 - 9.35. Ska sedan ta 10.25 bussen in till stan för att möta upp systeryster för att äta sån där mysig lunch som vi har börjat med en gång i veckan typ ;D Härligt

Helgens planer:
Fredag
Krogen med min partypingla PAULA MELLBERG!! <3 Ska gnossa henne i nacken hela natten så mycket som jag har saknat henne!! <3
Lördag
FIlm/tjej/myskväll med pinglorna Paula, Sandra och Emma! :D Vi ska ha det hur mysigt som helst här ute i min skog ;D MUMS

Nelly ft St. Lunatics - Lie
Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0