Just dance!

Sitter på mitt lilla rum i den stora skogen och har precis tänt lite ljus vilket jag älskar att göra :) Idag var jag och systeryster på ljusparty, där inhandlades det en hel del, jadå :) Men det är ju höst, vad ska jag annars leva på? ;D

Imorgon börjar jag 13.00 men funderar på att åka in så jag är där vid 8.00 ändå eftersom att jag är nörd5000 och behöver göra klart historian ^^ Sedan vill jag ju såklart hålla min lilla Cisipisi sällskap!! :D <3 <3

Till helgen hoppas jag veeerkligen på att jag kan komma till Cisi så vi kan umgås igen och sedan gå ut på krogen och FESTA SOM TOK!!! FYBUBBLAN! Ska skaka rooompa och umgås med min gullhöna :D

Får ner lite gamla godingar med Magnus Uggla just nu, man blir glaaad av den musiken ;D

PUSS ALLA SÖTNOSAR


Lady GaGa - The Fame
Nya favoriten

Kommentarer
Postat av: cisieh

Sötnooooooos <3 vi får göra de nästa helg då!!!!!!!!!!!!!!1 <3 ja vill också:(

2008-09-15 @ 10:16:37
URL: http://cisieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0