Smaskensfillibajs!

Just nu sitter jag på skolan och har hål, väntar på att Cisi och grabbsen ska sluta så vi kan gå och äta lunch, är grymt hungrig!

Helgen var mys! I fredags slutade jag typ 9.35, tog 10.25 bussen för att möta upp älskling och sedan åka på Donken och äta lunch (tjåååk jag vet). Vi for till OK för att hämta ut min mobil!!! :D ASFIN! Sedan hade jag en körlektion, läskig gubbe som bara var klurig... Hmpf. Efter det drog vi till Birsta där vi mötte upp lillebror och åkte för att köpa våra DS :D Jag tog en kinky röd, Pontus en snorgrön och Daniel en vit :) Jag är asnöjd! :D Så denna helg har vi spenderat framför våra DS och min nya mobil :)

Igår var vi till Birsta igen, då shoppade jag en hel del! Ska lägga in bilder sedan, är extremt nöjd :) På kvällen for jag och familjen ut till lilla Hemsön för att fika med syster :) Myspys, tack för kaffet! ;D Sedan for vi hem, gos också, sedan gjorde jag lite graf och sedan däckade jag.

Idag ska jag traska på stan för att köpa en kofta åt Pontus mamma som inte fanns i Birsta, ska försöka hinna med det på nästa hål eller efter skolan :)

Jag och Cisi ska ut på krogen här i Sundsvall någon helg framöver! Ska bli feting kul! :D Nu ska jag fortsätta vänta, HEJS!

Flo Rida ft Will.I.Am & Fergie - In The Ayer
^ Love it

Kommentarer
Postat av: paula

en sån nalle har lovisa också!

2008-09-01 @ 20:05:14
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0