Summering

Hur var helgen? TOPPEN! Har haft det hur bra och roligt som helst! :D I fredags var jag ut med Paula på krogen och i lördags kom Emzskog2, Sandra och Paula till mig för att äta god mat och dricka gott vin! ASROLIGT! :D Synd att de inte skulle sova här men ;/

Helgen som kommer ska jag tillbringa tillsammans med Cisipisi hemma hos henne!! Vi ska också ha askul och ska även då på krogen! :D Men i Sundsvall eller Timrå :D KULKULKUL!

Jag har fixat APU, känns toppen! Känns mindre toppen att det bara är 2 veckor... MEN JAG KLARAR MIG :D

Bilden får summera helgen:



DJ Tune feat. Orremannen - Bag in da Box
^ Får summera helgen

Kommentarer
Postat av: sandra

åhå, vad snygg jag är ;>

2008-09-23 @ 08:45:26
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0