Ät ett träd


Idag var jag på begravning för mammas barndomskompis som har varit en genemsam vän till våran familj. Det var jobbigt, kan inte säga annat än att jag inte känner mig bekväm på begravningar. Men i övrigt var det jättefint. Det var en borgerlig begravning eftersom att han inte var med i Svenska kyrkan längre. Jag funderar starkt på att gå ur det jag med senare i livet. Vad ger det mig liksom? Då jag dör vill jag inte ha en massa prat om Jesus och Gud eller en massa psalmer som ska rabblas upp. Jag vill ha låtar som påminner om mig, som jag tyckte om, om det så ska vara hårdrock! Jag är inte speciellt kristen heller, har inte konfirmerat mig heller. Jag får fundera mer på saken gott folk. Det var i allafall en fin begravning. Vila i frid Uffe.

Igår for jag till Pato efter skolan. Vi for till Birsta, traskade runt där ett tag sedan bjöd gullet mig på middag <3 Mums. Sedan åkte vi hem till honom, myste, kollade på Vänner sedan däckade vi... Eller jag gjorde det.. Han klev upp lite senare och satte sig och spelade ^^ Vaknade till och låg och kollade då han spelade och kom med knäppa kommentarer till hans vänner i Vent som: "Ät ett träd! Ät ett träd!!" haha det tyckte jag var kul. Efter det var jag inte trött längre så vi låg och pratade läänge. Mys. Du anar inte hur mycket du betyder för mig Patricio.

Jag och Jonas har fixat APU på Posten iaf! Hoho! Vi ska dit imorn och skriva på papper oså. Hoppas att det blir bra, det börjar ju trots allt nästa vecka.

Nu ska jag fixa till håret sedan ska vi se om jag kan spendera natten på annan ort igen ^^

Milow - Ayo Technology

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0