Halsont och stjärnor i taket


Helgen har verkligen varit toppen! Vi behövde verkligen detta, mycket mys! I lördags åt vi middag ungeför vid 23.30.... Hmm? Kan bero på allt onyttigt vi åt under dagen. Vi såg filmen Chapter 27, den sög. Så vi slog sedan igång Tsatsiki, MYCKET BÄTTRE. Älska Samuel Haus, mums. Emma, jag, Elina och Cisi var och såg I taket lyser stjärnorna igår, den var väldigt bra och vi grät en skvätt. (alla förutom stenhårda Cisi)

Efter att jag skjutsat hem alla tjejer så for jag till finaste Pato ett tag. Har saknat han, gör det fortfarande. Hatar att jag har så mycket i skolan, men jag ska försöka fixa! <3 Tycker inte om att vara ifrån dig.

Tack allihopa för en toppenhelg!

Nu sitter jag på skolan, jag är glad, jag känner mig lättad. Jag hoppas det blir bättre. Detta kanske blir en bra vecka.

Ska vi kanske ta och sticka lite?

Jamie Foxx ft T.I - Just like me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0