Dag 1 2009


Happ, då är det 2009 då. Jag hoppas att det ska bli ett bra år, jag ska ju trots allt ta studenten och förhoppningsvis flytta hemifrån detta år.
Jag hoppas.

Igår var helt okej, bättre än att sitta bara sitta hemma. Vi var på två förfester, det spårade ur lite som med alla förfester då det blev för mycket oinbjudet folk. Så innan 12-slaget stod vi ute på gatan och tittade på raketer och kramades. Jag hade inte så många att umgås med på festen men några hade jag och det var en tur att Simon kom så att jag hade någon att umgås med! Tack vännen :')

Sedan blev det krogen, lillebror kom in (mallgroda) men det var inga vakter där så det var inte så tufft. Väl där inne var det såklart fett med folk vilket jag tyckte var jobbigt och det var bara massa dryga människor så. Men det var inte bara drygt folk, det var fint folk också ^^ Sedan kom mina kära vänner Jesper, Håkan och Matte och skjtusade hem oss, fina pojkar.



Nu ska jag ta och börja packa på riktigt för imorn åker jag!!! Klockan 5.10 går tåget från Sundsvall (tröttjej3000) och är framme typ 8.30. Jag hoppas att jag har någon att smsa med eller prata med på msn under min färd eftersom att jag har internet på tåget. Då jag kommer fram till Sthlm, 8.30, så kommer inte Emma dit förän typ 11 men jag tror att jag klarar mig med mina tidningar och böcker.

Bloggar nog senare, nu packas det!

Petter - Fredrik Snortare & Cecilia Synd

Kommentarer
Postat av: p!p!p!p!

Åh anton!:(

2009-01-02 @ 11:56:05
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0