Fullt upp



Idag var jag hemma från skolan, min kropp orkade inte annat. Jag sov verkligen ut, vaknade och läste världens finaste sms sedan åt jag lite och satte igång med pluggandet. Oerhört tråkigt. Har fått en del gjort, men fortfarande inte allt. Känner mig fortfarande krasslig men lite bättre. Mamma kom hem och med mitt favvo te, grönt te med mint, mums. Bäst för halsen!

Nu ska jag fortsätta att läsa om Judendom, Islam och Kristendom som vi har prov om på torsdag. Riktigt intressant faktiskt då man ger det en chans. Sedan ska jag äta. Senare ikväll får vi se vad det blir, kanske kilar vidare till någon annan plats och pluggar där, man vet aldrig.

2play - Confused

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag ser verkligen inte framemot religion. -.-



Jag har inte haft någon riktig hemlängtan, på julafton var det väl värst antar jag. Jag har bra kontakt med mamma och pappa. :)

2009-01-28 @ 00:18:33
URL: http://mellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0