Helgen


Fredag

Helgen var enligt mig väldigt bra! I fredags umgicks Emma och jag med Pato och Fuad, vi såg film, spelade spel och biljard. Vi åt pizza, vi beställde med räkor och svamp men fick tonfisk och lök <3333 Emma och jag blev asglada (ironi). Det var en härlig kväll!

Pato ville att jag skulle visa respekt åt Chile genom att bära denna fina mössa

Lördag

Emma och jag drog in till stan för att feeesta och umgås. Förfestade hos Fia sedan gick vi till Karro för att dricka vin och umgås. Men det var också en härlig kväll, som slutade sent.


Nu ska jag plocka ihop det sista stöket här i mitt rum.

Någon som vill köpa en microstereo för 300 kronor, hör av er till mig!

Barry Louis Polisar - All I Want Is You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0