Hits your soul


Sitter på skolan nu och väntar på min mentor. Han ska ge mig ett papper så jag kan fixa min psykologikurs och sedan ska jag rulla hemåt. Åkte hit enbart för att träffa mentorn och skolsyster men hon var inte här så jag blev ledsen på ögat.
(Klapp på axeln för att jag är så duktig)


Natten tillbringade jag på bortaplan, det var härligt att få ha någon som håller om en under all denna stress. Han får mig att tänka på annat, han får mig att må bra.

På fredag ska Emma och jag förmodligen på I taket lyser stjärnorna och sedan rullar vi till Pullis efteråt där vi ska tillbringa vår helg med god mat, gott vin, gott sällskap och allt sådant som vi är så bra på.

Nu ska här fixas!
(Min mentor hade glömt bort mig...)

Bon Iver - For Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0