I can do anything





Cisi åkte hem idag, tråkigt och tomt är det nu...
Men imorn ska jag till henne igen! MYS. Har inga lektioner så hela dagen ska jag packa och fixa sedan då mamma kommer hem med bilen drar Jonas och jag till Sörberge för att sedan beställa mat och fixa till oss! Sedan blir det förfest och studentfest, PEPP.



Har städat och rensat en hel del i mitt rum idag. Jag har slängt ut min stereo som bara stod och samlade damm sedan vill jag slänga ut min gamla tv som gör likadant. Jag kollar ändå aldrig på den då jag inte har några kanaler på den, och ska jag kolla på något så kollar jag på datorn. Just nu vill jag bara ha in en soffa, har ingen än men vet precis vilken jag vill ha...Kom till mama...

Nu blir det stickning och sedan sussa.

Million Stylez Feat DanJah - Everyday Hold On

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0