Tidsfördriv

Ja jag har blivit så övertrött att jag inte är trött längre, duktig tjej3000. Så nu medan Emma ligger och flinar ska jag göra en lista som jag snott av Saracb

Vad heter du: Emma Katarina Jonsson
Var bor du: Häggsjö, Härnösand
Trivs du där: Kan jag inte påstå
Brukar du läsa horoskop: Ja, varje dag
Har du körkort: Jaharu!

Favoritdjur: Katter
Festar du mycket: Ja det händer
Sprit, cider, vin eller öl:  VIN FTW
Brukar du bli för full: Nej

Antal kuddar i sängen: Typ 6 ?
Äger du ett busskort: Ja <33
Vad åt du till frukost: Ingenting, åt en extremt nyttig macka på t-centralen och kaffe vid 9-10 tiden då jag hade kommit fram

Har du haft sex idag: Nej men Emma och jag ska bjuda in tyskarna snart sååååå (fett seriös)

Nästa mål i ditt liv: Studenten
Hur svarar du i mobilen: Emma, Hallå, Vad vill du, Aa.
Antal timmar sömn inatt: Runt 2.... fett trött
Sov du ensam: Japp.

Din hobby: Suupa och lösa korsord
Vad är det för veckodag: Lördag dårå
Vad åt du senast: En godis
Vem fick du sms av senast: Eric
Vem ringde dig senast: Mammsen
Godaste ölen du druckit: Dricker inte öl men Corona duger väl
Vilka hårfärger har du haft: Rött, blont, svart
Vad såg du senast på TV: Nyheterna
Vad läser du för bok just nu: Brunstkalendern av Emma Hamberg

Längd: 169 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blondie
Är du kär i någon: Är jag?
Vad gör du om ett år: Sover i min egna lägenhet!

Önskar du att du bodde någon annanstans: Oja
Dricker du: Absolut
Vilken parfym använder du: Paris Hilton eller Britney Spears
Vilka skor använder du: Svarta sneakers eller mina bruna stövlar. Beror på väder och klädsel
Dagens klädsel: Baggyjeans, svart linne, lila linne, svart hood med text på ryggen.


ÄRLIGHET


Ditt äldsta hångel? 1 år äldre
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Vackert
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Hela tiden
Har du svårt för att bli kär? Ja
Kysste/hånglade du med någon sist? En dude
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Jo
När fick du senast en komplimang? Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Jupp

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Japp
Gjort något riktigt dumt? Japp
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, starkt
Varit nykter på nyårsafton? Japp
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Kaxar du ?
Skämts över dina föräldrar? Oja
Skämts över dig själv? Oja
Tar du droger? Nej tack
Dricker du? Japp
Vilka kläder sover du i? Linne/t-shirt och trosor eller ingenting alls
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Nej älsklings- Emma sitter mittemot och flinar på...
Vill du gifta dig? Oja
Vill du ha barn? Det vill jag


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Emma
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? En kille,
Du delade en cigg med? Röker inte
Du gick på bio med? Daniel
Skällde på dig? Mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Japp
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

Sova kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0