To the driveway

Snodde denna lista av Sara (:

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA:
1. Shan Atci
2. Daniel
3. Johan Glans

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Min rygg
2. Att jag är omtänksam
3. Mina naglar

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Att jag är blyg
2. Min näsa
3. Mina lår

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN FÖRÄLDRARNA:
1. Lockarna av mamma
2. Näsan av pappa
3. Ögonen av pappa tror jag ?

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG:
1. Spindlar
2. Daniel
3. Att förlora någon nära

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG:
1. Borstar tänderna
2. Äter
3. Pluggar ?

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU:
1. Tjocksockar
2. Mysbyxor
3. Linne

TRE FAVORITSAKER:
1. Plattången
2. Mobilen
3. Datorn

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG:
1. Sjunga
2. Prata spanska
3. Illustrera bättre

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR:
1. Skaffa jobb
2. Skaffa lägenhet
3. Resa

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS KILLAR):
1. Helheten
2. Ögonen
3. Humor

TRE SAKER JAG KAN GÖRA:
1. Sticka
2. Baka
3. Skriva

TRE SAKER JAG INTE KAN:
1. Åka skidor/snowboard
2. Stå på händer
3. Matte

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES:
1. Umgås med nära och kära
2. Sticka
3. Läsa böcker/lösa korsord

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU:
1. Plugga
2. Plugga
3. Leta APU-plats

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR:
1. Matte
2. Dig
3. Varför inte fettisdagen är en röd dag

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
1. Skaffa familj
2. Ha ett roligt arbete
3. Resa

Liten lista i allt pluggandet (:

Kommentarer
Postat av: din paula

"Varför inte fettisdagen är en röd dag"..HAHAHAHHAHAHA!!!!

2009-01-29 @ 16:28:25
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0