You spin my head



Var i Birsta idag med mammsen. Hjälpte henne att hitta två par stövlar, en jacka och lite annat.
Själv köpte jag en liten lampa för 59 :- och lite ljus på Ikea. Den var fin. Jag har fått något ryck att jag ska fixa och greja med mitt rum på senaste tiden. Jag slänger ut saker och plockar in nytt.
Imorgon är det nytt schema, jag börjar 13.30. Kul att gå 3 km (då det säkerligen är kallt) för att ha en lektion.
Älska Häggsjö <3


Nu ska jag nog ta och försöka slappna av lite.
Känner mig helt slut i kroppen och knoppen.

Love me strong, bye !


Flo-Rida -  Right Round

<3

Kommentarer
Postat av: din paula

jag har två sånna där lampor! hihi:D

2009-01-18 @ 23:50:51
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0