Det gäller att ligga på topp


   Kärlek

I helgen har det varit en del fest. I fredags så var det studenfest, myste lite hos Cisi innan vi drog in till stan, skakade lite rumpa för sedan sa Cisis skavsår ifrån och ville hem. Där väntade min Pato på mig :)

Igår for Pato och jag hit, umgicks med grabbarna och drack litt'. Herregud..

Idag är jag lite mör. Ville att Pato skulle stanna lite längre än vad han gjorde... Men det gick inte så jag blev ledsen på ögat.

Kärlek

Nu ska jag kolla på lite Big Brother innan syrran kommer och dricker kaffe här.

Supertramp - The Logical Song

Kommentarer
Postat av: PATO

hahaha är du seriös?! ta bort hahahaha <3

2009-03-16 @ 01:25:10
Postat av: Ida

HAHAHHAA jävligt läcker bild på karln din där du :D

2009-03-16 @ 09:33:10
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0