In my dreams


Har städat som en tok idag. Känns alltid lika bra. Har även rensat ut en massa och satt upp mina framkallade kort på min dörr, riktigt nöjd. Nu kommer jag att bli glad då jag tittar på den.

Imorn ska det drickas litt'. Ska föra lite hos Cisi sedan drar vi till studenfesten där Cisi och jag kommer äga dansgolvet såklart! Jag ska ha kul!   Efter det så ska jag hem och sova hos min Pato <3

På lördag kaaaanske jag ska köpa soffa hihi! ÄNTLIGEN, så som jag har väntat! Vi får se om det blir på på lördag eller en annan dag. Men Pato och jag ska iaf ut till mig och ta det lugnt, kolla på film och jag ska nog visa han byn.

Nu ska jag platta håret och sedan locka det. Helt logiskt

Pato du är bäst
Kelly Clarkson - Cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0