Mycket i huvudet



Idag var det studentfotografering, alla var så fina så :'D vår student kommer att bli underbar!

Har prov imorgon, sedan har jag en rapport som ska lämnas in nästa vecka + att jag ska göra klart mitt lilla grafprojekt sedan är det slut på skolarbete vad jag vet!

Jag hade mitt tal idag som jag fick MVG på och jag är grymt nöjd eftersom att det var lite jobbigt.

Har pluggat med religionen hela kvällen/veckan.. Har prov imorgon om hinduism och buddhism. Hoppas att det kommer att gå bra, känns som att jag har läst om det hur många timmar som helst.... Wish me luck!

Nu ska jag definitivt sova.



The All American Rejects - Gives You Hell

Kommentarer
Postat av: Johan

OMG I cant believe it! Du har studentmössan på och det är så långt bort för mig! Häftigt och grattis grattis! Jag ska ta graduation här också, det kommer nog bli rätt kul :D

2009-05-14 @ 00:44:53
URL: http://mellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0