HEMKOMMEN

Jag kom hem från Turkiet igår efter 2 veckor i härlig värme och solande. Jag har mått otroligt bra tillsammans med min älskling och hans familj! Jag vill tillbaka nu känner jag... Sola och bada hela dagarna tillsammans med den man älskar mest är inte helt fel ni! Men jag har saknat många här hemma! HUA! Syster och Paula sa strängt ifrån att jag aldrig mer får åka utomlands... När vi kom hem till Arlanda var jag trött och kall. Jag hade inte sovit något på flyget och sov max 30 min på flygplatsen innan tåget gick klockan 9 (jippi) sedan på tåget sov jag kanske 30 min där... Jag var i en annan värld hela söndagen, i en grumlig och långsam värld. Mamma hade saknat mig mycket och Daniel med, jag har saknat dem med som en tok! Men som sagt jag har haft det askalas och bilder kommer så småningom på bilddagboken!

Idag har jag övningskört på trafikskolan också. Jag var osäker på om jag skulle orka med tanke på brist på sömn som jag fick igår men det gick mycket bra! De hade ont om tider och fick nästa i juli...hmpf... MEN MEN! Sedan travade jag runt på stan. Ringde min älsklings Paula för att se vad hon pysslade med och vi bestämde en efterlängtad fika på Waynes! Har saknat henne jättemycket jag har tydligen missat en HEL DEL medan jag varit borta... Men det ska jag ta igen! :D

Senare körde jag tillsammans med mamma ner till Birsta. JAG KÖPTE 5 PAR SKOR! Erica och Pontus kommer att döda mig då de läser detta... Men jag kör med ursäkten som alltid: "De var billiga!" De billigaste gick på 29 :- ! :D ASHAPPY! Ett par var fulsnygga och de kommer Erica och Pontus att kräkas på ;D Jag köpte även ett par nya flipfolps på Wedins för 49 :- då jag var tvungen att slänga minga fula och trasiga då jag var i Turkiet. Skorna nedan var helt klart fulsnygga men sköna!
Köpte bl.a dessa, fulsnygga helt klart men sköna!


Nu ska jag snart hoppa i min sköna säng som jag har saknat som fasen! Imorn får vi se vad som händer då min baby bara jobbar o jobbar.... Jag vill vara med han, kan inte få nog av han! <3 Jag får se om jag drar in till stan någon dag för att äta lunch med min söta syster!

NU ÄR DET FÄRDIGBLOGGAT FÖR DENNA MÅNDAG! Tack och hej, jag är lite brun.

Estelle - American boy

/ E

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

5 par????????? Ja jag måste döda dig nu. Nu har du tagit det ödesdigra steget över gränsen. Herre gud unge! Mamma får bygga en garderob i lillstugan åt dig så du får plats... Kom in & ät lunch imorgon!

2008-06-24 @ 10:07:38
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0