Biten av en bäver? Go girl!

Satt precis och läste Aftonbladet där det stod om en 4-årig flicka som hade blivit biten av en bäver! Heja! Herregud vad jag skrattade när jag läste det! För det första sprang den omkring på typ en åker då de brukar hålla till ganska nära vatten egentligen, sedan kommer flickan fram till den och vill klappa stackaren! Bävern gjorde ju som de flesta djur skulle göra, han ville försvara sig! Han blev rädd och kände sig trängd då det kommer en unge och vill klappa han. Då biter han till! Och pappan filmar allting, det finns på  http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article2405266.ab  . jaja, jag hoppas att flickan lärde sig att man inte ska gå fram till främmande djur eller dylikt sådär.

Idag har varit en vanlig måndag laddad med ångest och trötthet. Dagen började dåligt då det var en larv längst bak på väggen i bussen där jag satt... Jag satt helt paralyserad hela vägen ner till Sundsvall ;S Jag hatar små insekter och spindlar!! Jag satt helt stilla, vågade inte gå därifrån (vet ej varför?) så jag satt hela vägen ner och mådde illa över det där krypet ;S USCH! Sedan på skolan hade vi redovisning och grejer, tråkigt och hemskt! Ikväll ska jag plugga inför nationella muntligt imorgon!! SKITKUL!!! :(

Jag har börjat fatta nu att vi ska till Turkiet.... Ska bli så kul!! :D wiho! :D :D :D :D

Misfits - American Psycho

Kommentarer
Postat av: P

Jaså du Emma.. du har börjat lyssna på vettig musik ;) Misfits inte illa :P

2008-05-05 @ 20:28:48
Postat av: wikke

HAHA, vilken dum unge.
...speciellt vilken dum pappa som lät ungjäveln gå fram.

2008-05-06 @ 12:36:36
URL: http://wikke.blogg.se
Postat av: Syrran

Jag är sjuuuuk! Tyck synd om mig då! Din blogg ser cp ut i båda mina datorer ändå... Trotsa tt jag har helt vanlig upplösning! Ha!

2008-05-06 @ 14:55:47
URL: http://nemistankar.blogspot.com
Postat av: e

taack:D

2008-05-06 @ 22:34:46
URL: http://esoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0