Hemmadag idag!

Idag hade jag inga lektioner, det var skönt. Jag vaknade av att min baby kom och lade sig bredvid mig :P En glad överraskning :) Sedan har jag duschat, vi har kollat på Lost osv. Jag sov ganska länge så dagen sprang förbi ganska snabbt :Pimage28

Jag känner mig fortfarande lite krasslig men så fort jag har blivit frisk så ska jag försöka att gå ut och röra på mig!  Jag och lillebror ska få nya stegräknare så då jäklar! :P ready for beach 2008!! Or not... (; Men det kommer förmodligen att bli mycket tråkigare då jag måste lämna in min mp3 eftersom att den är cake ! Den vill inte hitta datorn och vice versa... Har försökt med andra datorer och andra kablar men icke! Så nu kan jag varken ladda den eller lägga in nya låtar ;/ Extremt tråkigt! Så då måste man pallra sig ned till Birsta en till dag. Vilket inte skadar mig så mycket men ändå! :D

Imorgon ska jag, Daniel och Pontus på Paulas dansuppvisning i Sundsvall. Grabbarna vill egentligen inte gå i grund och botten men Pontus gör det för att vara snäll mot mig och Daniel för att kolla på tjejer ^^ Det blir nog kul ändå :) jag gör allt för min gullhöna <3

Nu är det färdigbloggat för ikväll! Ta hand om varandra, hejdå!

DJ Sputnik - All The Things She Said

/ E

Kommentarer
Postat av: emelie

men hej emma! :) jo de är bara fint med mig, livte leker! :) hur är de själv?

2008-05-16 @ 00:09:00
URL: http://empelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0