I really hate it

Jag hade tal idag... Eller tal och tal, jag fick prata för läraren bara. Jag klarade verkligen inte att prata inför de andra! Även fast det bara var 6 stycken :( jag skäms så mycket för att jag är så feg för sådant. Jag kan verkligen inte prata inför folk! Det tar verkligen stopp, jag avskyr det! Jag har haft ångest över detta tal i veckor... Usch, det är absolut det hemskaste som finns, att behöva prata inför folk! Det är nästan så att jag dör hellre, känns det som just för stunden... ;S

Sedan flöt dagen på ganska bra! De flesta av oss var ganska sugna på att få sluta eftersom att vi hade bestämt att vi skulel gå till Texas efter skolan och äta! Sagt och gjort, det var jättetrevligt! Känns som att vi i klassen börjar få mer samhörighet! KULKUL! :D

image26

Har även köpt klart presenterna till mamma som fyller år imorn! Ska bli kul :D Mormor kommer hit på middag, Erica också hoppas jag! Ska bli mysigt med tårta och grejs! :D

Jag får se vad som händer till helgen, Pontus pratade om att gå på bio. Det skulle vara mysigt :) har inte varit där på ett tag nu så jag är sugen på att se en riktigt bra film :D har ju ett antal gratisbiljetter kvar ;D haha

Nu ska jag packa sista sakerna inför imorn. Ska ha uthållighetstest på idrotten, Cisi och jag ska kämpa!! :D :D Godnatt mina läsare :)

Against Me! - Thrash Unreal
Tack Tommi! ;D

Kommentarer
Postat av: MrColonist

Oroa dig inte, det är nog ingen som tycker att du är löjligt. Jag tyckte iallafall inte det, vet hur det känns. Har själv varit rädd för att tala inför folk, men nu står man på sig. Får hoppas att du också lär dig med tiden! =)

2008-05-07 @ 22:07:36
URL: http://MrColon.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0