Lonely in school

Sitter just nu helt ensam i klassrummet på skolan och lyssnar på radio.  Jag tog en tidig buss så jag får helt enkelt skylla mig själv ;P Sitter o väntar på att Härnösandsgänget ska rulla in och CISI SOM FYLLER ÅR! De borde vara här snart så...

Inatt hade jag svårt att sova, tog lång tid innan jag somnade. Vet inte om det kan ha berott på att jag såg en äcklig skräckfilm i fredags, Rec. USCH! haha :P Svårt hade jag att somna igår iaf så nu är jag trött och vill bara lägga mig borta i sofforna med filt och kuddar och SOVA hela dagen lång!

Idag blir det pluggplugg! Tråkigt men det måste göras... Nu ska jag fortsätta vänta här i min ensamhet...

BTW! Min mp3 har slutat funka igen!! Jag fick byta förra veckan men nu har även denna dött! JAG HATAR SNART ALLA TEKNISKA PRODUKTER! ;(

Afasi and Filthy - Jobb

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0