Mors dag

Idag har mammsen firats med tårta god middag och lite presenter! Det har varit en riktigt trevlig dag och kväll må jag säga.

Har en hel del kvar i skolan som måste göras innan jag kan pusta ut helt ;S Usch, jag får ännu mer ångest bara jag tänker på det! :( Jag ska nog hyra in en liten nisse som kan göra det sista medan jag bara ligger och tar det lugnt, det låter bra va? På tisdag ska jag till tandläkaren, sedan till frisören och slutligen till skolan. Jag börjar nämligen efter lunch så då hinner jag med en del på förmiddagen. Jag ska även komma ihåg att boka en körlektion, om det finns någon... Har hört att det är ganska fullt där nu...

Sedan på fredag ska jag ta min andra spruta och då börjar tivolihelgen!! Vilket jag längtar efter :D Vi får se hur det blir detta år, förra året firade Paula sin födelsedag den helgen men hon har inte bestämt sig hon ska göra än... Men jag ska definitivt gå dit, med roligt folk hoppas jag! :D

Nu ska jag måla naglarna sedan hoppa i säng! Imorn fyller min gulliga klasskompis Cisi 18 år! BANNE MIG :D <3
Sova, nu, hej!

Hoffmaestro & Chraa - Young Dad

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0