Myspyskalaspartaj hos Paula!

Gårdagen var otroligt rolig ska ni veta! En kväll med trevligt folk, god mat, gott att dricka och bra musik! Kan inte bli bättre!! Ikväll ska vi grilla, dricka och kanske spela kubb och ha det brasom vanligt! Sedan drar vi ned till tivolit igen! Jag träffade härligt folk där, nyktert och onyktert, men kul var det. Hade som sagt roligt med mina brudar Paula och Sandra!!

Idag vaknade älsklingsgumman och jag vid halv 1 av att Sandra (är hon nå brun elläh?!) ringde och babblade på lite och hon ska höra av sig ikväll så att vi ses. Sedan tog vi med oss en bricka med fika och lade oss på hennes morfars gräsmatta för att sola. (SNART DÄR SANDRA!) Vi har legat där till nu, så nu duscharmin tjej från Chile och jag ska hoppa in efter henne ;) Sedan ska vi handla något mumsigt att grilla!

Hör av er om ni vill träffa pinglorna med stort P! ;D



Korn  - Word up
^ haha

/ E


Kommentarer
Postat av: Syrran

Var du nykter när du skrev det där?...

2008-06-02 @ 12:44:17
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0