Sola och myshumör

Sitter på skolan just nu. Väntar på 15.25 bussen som jag och grabbsen ska ta. Sedan funderar jag på att åka in till Härnösand för att sola. Kommer bli röd som en tomat men jag vill ha lite grund innan jag åker, vilket är snart! Jag får försöka att sola lugnt. Köpte även sollotion osv i måndags för 294 :- på Apoteket, det ni!

När jag kommer hem så måste jag skriva på mina rapporter, usch vad tråkigt. Jag är på myshumör vilket innebär att ligga hemma under täcket med något gott att gnaga på, dricka och se på film eller någon serie! Inget skolarbete.... Men men, det är ju just det jag har. Så jag får fortsätta ha detta myshumör i kroppen till helgen eller något sådant...

Blev kort bloggning detta, kommer nog mer imorgon eller något!

Saknar Paula

Youngbloodz - Imma Shine

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0