Vad händer i helgen då?

image27
Sitter och lyssnar på Madonna ft. Justin Timerblake - 4 minutes och blir så otroligt sugen på att dansa!! Jag viiiill hitta på något roligt i helgen! :D Som det känns nu skulle jag tom kunna gå på krogen! :O Men vi får se hur det blir, ska iaf kolla på Pontus innan hans bal :) <3 Men efter det då? :S Jaja...

Idag var UF på skolan och pratade om att ha ett UF-företag. Det verkade väldigt intressant och det har Cisi och jag nappat på direkt! :D Vi har spånat på lite ideér och Mats sa att det verkade som bra ideér! Låter riktigt kul att få göra något sådant :) Hoppas att det blir någonting utav dessa ideér :)

Imorgon får jag se om jag har skola eller inte. Som det ser ut nu har jag inga lektioner, men jag måste höra mig för bland klasskamraterna innan jag säger något mer :) Om så är fallet så blir det till att komplettera på rapporterna och göra en uppgift där jag ska göra en debattartikel om fildelning, spännande spännande!

Nu ska jag gå och göra te sedan måla på ett till lager nagellack! CU

Brolle - Världens Hörn

/ E


Kommentarer
Postat av: wikke

jag gjorde den före dig, ägd! (debatt artikeln)

2008-05-14 @ 17:33:03
URL: http://wikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0