Vad händer idag?

Igår satt jag och Johan och fixade min design till bloggen! Blev faktiskt riktigt bra och jag är nöjd! :D Tidigare hjälpte Cisi mig med färgerna oså. Tack så mycket för hjälpen dudes :D

Nu sitter jag och lyssnar på massa musik och funderar vad jag ska hitta på till ikväll då jag ska fara in till bubbsen. Jag funderar på att fråga mamma om hon vill ut och köra lite :) Jag måste ju fortsätta träna för tusan! Jag vill så gärna ha körkort, det skulle vara en sådan befrielse. Men jag har knappt tid för att ta körlektioner då jag går i skolan länge på dagarna och när jag kommer hem så har man massa skoluppgifter att göra ;S Inge kul... Får väl försöka på riktigt till sommaren, då alla andra förmodligen tänker likadant ?

Om inte annat kanske jag kan baka idag! Det har jag inte gjort på länge på grund av tidsbrist. Jag älskar att baka! Om jag hade fått välja om gymnasium nu hade det nog varit HR, seriöst! Det verkar så roligt! Gaah! :P Så nu försöker jag att övertala bror att gå det istället för media ;) haha Men men, vi får väl se hur det blir med det!

Nej nu ska jag väl börja göra någonting av denna dag! Vad ska ni göra?


HIM - Heartache every moment
^ En gammal goding!

Kommentarer
Postat av: J

Inga problem, doooooooood!

2008-05-03 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0