Det är kväll


And I'm like, stop
Let me take a mental shot of this moment
Ooo,baby drop everything you're doing right now
And just hold it
Click, click, click


Har äntligen sett Wall-E. Den var lika söt som alla har sagt :]

Nu ska jag sova, imorgon får vi se vad som händer. Jag har ju en del planer men vi får se hur det slutar. :)

Btw så tror jag att jag är beroende av Birsta....

Nu kallar min dubbelsäng med sällskap av cirka 7 kuddar och ett duntäcke :] heeejdå!

New Kids On The Block - Click Click Click

^Myspys

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

TROR??? Vi i din familj har läääänge vetat att du är Birtaholist! Du skulle inte tveka om någon erbjöd dig en friggebod på Birstaperkeringen... Du skulle galdeligen flytta in med sjuttio kuddar och din dator. Eller hur? Vi normala människor känner en trötthet efter att ha spatserat runt i alla affärer i Birsta i flera timmar. Men du kan liksom inte få nog och så fort du vilat dina fossingar några minuter är det bara back in the saddle again! Vi kanske kan fixa någon slags shoppingvagn som du kan sittta i och köra runt i alla affärer i? Typ en shopping-rullator-deluxe med sits och bling bling? Då skulle du ju aldrig behöva vila! Fast det är ju sant... Dom stänger ju också.. Tyvärr.

2008-11-22 @ 13:37:02
URL: http://nemistankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0