Going back to the corner


Ligger i min säng, som är såå gosig just nu då jag har bytt sängkläder ikväll och städat i mitt rum, riktigt duktigt. Jag har även varit chaufför åt mammsen och hennes kompisar, kulkul.

Imorn är det skola som gäller, plugga klart en del sedan ska jag vara chaufför hela kvällen förmodligen. Får se var jag tar vägen emellan allt skjutsande meeen det löser jag!

Taggad inför lördag, OJA vad jag ska dricka mitt vin och umgås med goda tjejer <3 Avis? Ja det är du.

Ska försöka göra lite mer på filmkunskapen sedan är det sovtime folks, godnatt

Pitbull & Lil Jon - Krazy
^Shake it

Kommentarer
Postat av: Victor

for sure, en av de bästa.

2008-11-28 @ 02:04:39
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0