Nattibloggi


Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan kudden kallar.

Jag pluggade klart idag, det mesta iaf :D stolt. Så när mammsen kom hem tog jag och lillebror bilen ned till Birsta (mitt andra hem) där jag köpte en del saker :) Älskart<3 (Klicka på bilderna)

Monki 180 :- Gina 129 :- Ram, Ikea 39 :-

Imorn är det bara att pallra sig upp ur sängen 6.15 för att åka ned till ääälskade NTI. Känns ganska onödigt att åka ned på grafen eftersom att vi brukar vara så få där... Men men !

Till helgen kommer Emmsi till mig! :D WIHO! Vi ska ha lebbsex och dricka California White, det ni! Vi har bestämt oss att vi ska bli lesbiska tillsammans, så vi ska ta tag i saken till helgen dåå ;) Vi får se om den där tjejen från Chile... Hmm Paula hette hon va? Kommer inte ihåg eftersom att hon har typ varit försvunnen ett tag ?;/ Aja... Får väl skicka en brevduva och hoppas på det bästa!


Nu ska jag tända ljus, ta på mig mitt nya nattlinne och smörja in min kropp med någon gosig bodylotion, DET NI!

Live - The Dolphin's Cry


Kommentarer
Postat av: L O O

haft en bra dag? Godnatt :D

2008-11-26 @ 23:09:03
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: paula

HAHAHHAHA, jag är offline en dag och sen blir man rapporterad försvunnen! great! VILKA VÄNNER VAH!<3

2008-11-26 @ 23:13:47
URL: http://paulanatalie.blogg.se/
Postat av: L O O

okej, jag ska satsa på shopping och plugg idag:P

2008-11-27 @ 09:49:54
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0