Snöig torsdag


Jag vaknade nyss av att Skrutten mjauade (eller sjunger han Sandra?), han ville ut och kissa. När jag släppte ut han såg jag att det snöade... Då blev det raka vägen ner i sängen igen, usch vad tråkigt med snö hörrni.

Idag skulle jag vilja låna bilen för att åka in och sola men den har ju mamma så jag får försöka hinna med det imorn..Hmpf.
Men jag ska ju hålla på med fucking historia hela dagen så.. Jag har verkligen ingen motivation, var hittar man den? Helst billigt...?

Nu ska jag nog äta frukost, heeejdå

Volbeat - Only Wanna Be With You

Utanför mitt fönster


Kommentarer
Postat av: sandra

hihiih, den sjunger! :DD

2008-11-13 @ 12:33:53
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0