Solat i slaskväder


Har nyss kommit hem. Jag slutade typ halv 11 eller något sådant idag. Traskade omkring på stan med mina goa vänner och jag försökte hitta något att ha på mig imorgon... Meeen hittade jag något? Nej, precis som jag förstod... Cisi och jag hittade en superfin klänning på Gina, ena storleken var för stor så den såg ut som en påse typ och den andra var för liten för mina tuuuuuuttar som vi kom fram till  ;D Så jag köpte en fin handväska och örhängen istället :]  Jag vet vad jag ska ha på mig imorn, fick rota fram lite i byrån. Ni kanske får se imorgon eller dagen efter då. Här är iaf väskan (klicka):


Var även och solade idag, ääntligen!

Ikväll ska jag bara se på filmer, tända ljus och gosa till det för mig själv! För imorn smäller det, ska ha det så kul! No matter what. Nu ska jag gå och göra andra jätteroliga saker som att städa kanske? Måste göras... Heeejdåå!

Akon - Right Now (Na Na Na)  
^ Loove



Kommentarer
Postat av: ida

hahaha nej de suger att hitta kläder när man verkligen VILL de :P Tjusig väska iallafall! :)



haha jo men tack, de borde ju gå bra, kan man tycka.. Eller typ jättehoppas!!

2008-11-14 @ 17:46:24
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: paula

skitsnygg väska



..till en skitsnygg tjej<3

2008-11-14 @ 21:27:17
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0