Vårsol <3


Hade sovmorgon till 12 idag så jag tog en promenad till bussen, riktigt skönt väder! Har man mp3.n så går de där 25-30 minutrarna på ett kick! Och dessa promenader gör gott för min sömn för jag brukar vara trött efter en skoldag + promenad.

Var även en sväng i Birsta med Cisi, hennes mamma och mormor idag :) Sedan irrade vi runt i Sundsvall efter en parkering, inte lätt inte! haha. Vid lunchtid och allt.

Imorn ska jag till tandläkaren och sedan ska jag få ha bilen hela dagen, woho.

Till helgen funderar min familj på att åka och hälsa på min syster + hennes familj i Huddik! Har saknat dem så mycket! Får se om jag får med mig loveli eller inte ;D

Nu ska jag plugga lite... Eller sova?

(Jag måste köpa persienner till mitt rum.. Det är väldigt ljust på morgonen..)

Flo Rida - Act Like You Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0