Stand under my umbrella



Jag kämpar och står i på dagarna ska ni veta! Mina händer är helt förstörde, mycket på grund av de slagsmål mot brevlådorna jag utkämpar varje dag +
kylan som torkar ut mina stackars händer... Inte nådigt

Vet inte vad jag ska skriva.. Jag saknar Emma som är lååångt borta.. Jag saknar Pato, jag ska vara med han imorn ett tag hade jag tänkt. Jag ska skjutsa och hämta lillebror på bio i Sundsvall så då passar jag på att pussa på Pato under tiden.

Stort grattis till Mats och Linda som har fått en liten Maximillian idag! :)

På lördag är det Alla hjärtans dag och jag är busig hihi hoho

Nu ska jag fixa!

Patricio <3
Rihanna - Push Up On Me

Kommentarer
Postat av: Ida

tycker du kan komma och dela ut posten i häggdånger så den kommer fram nån jäkla gång :P haha

Ha de så mysigt på alla hjärtans dag du ;)

2009-02-13 @ 12:11:58
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0