Och så var det söndag


Idag var jag ner en snabb sväng till Birsta för att kika på en kavaj som jag har hittat men icke, den fanns inte i min storlek... Så då åkte jag hem då jag inte tycker att det är så kul att traska runt där helt själv. Då jag kom hem stod mamma med ett stort flin i ansiktet, då var vår altan klar! Den är jättefin och stor. Vackert, nu fattas bara vädret... Lite senare kollade jag på filmen Marley & Me och spelade The Sims <3

Igår var det bröllop, fint, kul och god mat som alltid. Men blev en tidigare kväll då Pato var trött och jag hade ont i lille magen.

Nu ska jag nog läsa och ringa lille Pato, imorgon är det jobb som väntar!

Vi spolar fram

The Outfield - Your Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0