BILBIL




Okej allihopa! Jag har gått och skaffat en bil! En Volkswagen Vento, vit. Superfin! Jag kallar den för Lilla Pandan för jag tycker han ser ut som en panda och jag är grymt nöjd! Bilder kommer senare! WOHO

I helgen har jag mest tagit det lugnt. På fredagen åkte jag till Pato där vi kollade på film, myste och snorade eftersom att vi bägge är sjuka ;/ Sedan på lördagen köpte vi bilen! Så då på kvällen ville Cisi ha skjuts till Härnösand tillsammans med Elina och snäll som man är så gör man ju såklart det och kul hade vi!! Jag fick ÄNTLIGEN träffa min Malin som jag inte har fått träffa på lääänge, vilket är synd! Men kul hade vi!

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok "14 år till salu" sedan ska jag nog sova.

Har även bokat min Peace and love biljett nu! :D men det har inte Cisi och Emma än.....Hmmmm...

PEACE

Marilyn Manson - Arma-goddamn-motherfuckin-geddon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0