Pato och jag <3




Vad heter ni? Emma Jonsson och Patricio Mancilla
Hur träffades ni? Genom min kära vän Emma då hon och jag var i Sthlm ;D Han pratade med Emma i telefonen och han hälsade till mig och sedan ville han ha min msn och telefonnummer....hihi! Vi hade träffats en gång tidigare då han och hans kompisar skjutsade hem mig och Emma ;D
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 månader idag! <3 (25.e)
Bor ni ihop? Neeej ;/ men jag bor typ hos han ^^
Har ni barn? Inte vad jag har känt av
Har båda körkort? Jag har :)
Kommer du ihåg er första kyss? Ojaa!!
Vem sa "jag älskar dig" först? Hmm... Typ han^^
Vem är äldst? Han är PRECIS ett år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Vädur, 27/3 is the date!
Vem är längst? Patooo...^^
Vem sjunger bäst? Han!
Håller ni varandra i handen på stan? Oja!
Vad har ni gemensamt? Vi älskar varandra, vi är nördar (han mest), vi tycker om att festa, vara med vänner, mysa och resa
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nej
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej men snygg som attan var han så det lade jag märke till!
Har ni nån speciell låt: Hmm.. Njaae
Har ni stora framtidsplaner? Oja!
Har ni gråtit i varandras armar? Tyyyyp. Jag har gråtit i hans^^ Han är tuff så han gråter då jag inte ser på hehehe
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej inte än!
Vilket är ert bästa minne? Finns så många och fler ska det bli
Vem lagar bäst mat? Jag ? haha. Ne men Pato är duktig han med :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Han spelar, jag läser eller kollar på film sedan pausar vi och gosas!
Ger ni alltid varandra pussar när ni ses? JAPP
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? Jaaa ;/
Blir du lätt svartsjuk? Ja lite
Brukar ni bråka? Ja






Kommentarer
Postat av: Sara

Den där bilden då ni sitter i soffan var ju jättefin :]

2009-05-25 @ 14:41:05
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0