Just close


Ligger o lyssnar på en massa gamla godingar med Bon Jovi, mums! Har nyss skrivit lite historia, pluggat religion och skrivit på projektrapporten... Har en hel del plugg framöver, men det är det sista! Sedan jäklar!

Glömde att berätta tidigare att mamma fyller år idag! Hon fick presentkort på Kappahl och en mascara av mig o Daniel, hon blev glad :) Efter skolan for jag o Pato hem till oss, käkade middag, åt tårta och sedan somnade Pato medan jag packade för att sova hos han :)

I morgon ska Cisi och jag kolla på en bilstereo (äntligen!!) till hennes bil. Hur desperat är man inte efter musik då man sitter o sjunger reklamsnuttar ?! Jösses... Men imorn så!

Nu ska jag väl gå och dö eller något, bye.


Bon Jovi - Bed of roses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0