Mer jobb!




Sitter just nu med en massa kläder på mig för att jag fryser lite och är irriterad på min näsa som är täppt! Igår hade jag ont i halsen också men inte idag.

Fick goda nyheter idag på jobbet, att jag ska få lära upp mig på ett annat distrikt nästa vecka, mitt område!! :D asglad tjej. Så jag traskade hem med ett stort smile på mina läppar. Det ska jag nog fira med lite popcorn ikväll. (Jag har ju ändå inte så mycket smak kvar..Hmpf) Kanske sitter och pillar ett tag i PS/Illustrator också.

Imorgon är det ju som sagt kräftskiva, kul!

Nu ska jag vila lite. Hejs

Paradiso Girls & Lil Jon - Patron Tequila

Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattis lillstrumpa! Men passa dig för svininfluensan du som har ett immunförsvar som är som ett rispapper.... Själv blir man typ först i V-norrland som får vaccin! Man står ju på VIP-listan då, enbart för VIP-personer då... Puss!

2009-09-04 @ 20:34:30
URL: http://vildvittrans.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0