Why?

Har nyligen kommit hem efter en dag i skolan, trött och bara led! Jag orkar inte med skolan, känns på tok för mycket! aja, bara att bita ihop som vanligt! Imorn blir det idrott, då är det Johan som ska ha det och det låter faktiskt lovande :) Nu ska jag snart äta sedan ska jag hoppa i badet eftersom att de bygger i vårat badrum uppe där vi har dusch så jag får bada, men det skadar inte med lite vardagslyx, eller hur Johan? ;D Slänger in en Dagens.... lista också! HEJDÅ!

Dagens låt:
Sara Bareilles - Love Song
Dagens frisyr: Uppsatt och diadem, usch
Dagens klädsel: Mörkblå Levis-jeans, svart tröja med pussmunnar från HM, brun kofta från Gina och mina vita skor från dna, love'em
Dagens händelse: Skola, plugg och buss
Dagens vill ha: Mer pengar, ett körkort och sommar!
Dagens saknad: Närhet
Dagens drog: Apelsinchoklad <3
Dagens roligaste: Ingenting
Dagens finaste: Pontus
Dagens sämsta: Allt jävla plugg och detta jävla väder ;S
Dagens bästa: Inte mycket du..
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: haha snus åt Sandra ;D
Dagens telefonsamtal: Till mamma
Dagens sms: haha lite sms till och från Sandra ;D
Dagens mat: Frukost som bestod av yogurth och en macka.
Dagens mående: Piss o skit.
Dagens hat: Allt plugg.

Miley Cyrus - See You Again

Kommentarer
Postat av: paula

jag kan ge dig närhet baby:)

2008-04-09 @ 08:37:20
URL: http://paulanatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0