I kept my fingers crossed


Jag ska försöka sova nu, men jag vet inte om det kommer gå så bra. Dels för att jag råkade somna efter middagen och dels för att det känns ensamt. Men det är ju inte första gången jag har problem med sömnen precis.

Idag då jag hämtade mammsen på Hemsön så såg vi två älgar! Ganska kul, mamma såg dem först inte och hon fattade inte varför jag stannade ^^ Det är stora djur det där.
(kanske inte bästa bilden men)



Imorn på skolan ska vi kolla på någon teater som inte verkar så kul, men man vet aldrig. Saknar Cisi som fan och jag är trött på skolan, vill ha jullov nu och Stockholmsresan nu!

Nu ska jag väl kolla på lite julkalendern sedan får vi se om jag kan sova eller inte. Isf kanske en film får vagga mig till sömns, igen ? Bye.

Usher ft Will I Am - What's your name


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0