Jag såg in i dina ögon och sedan var du borta


Sitter i soffan och dricker grönt the med mint smak, jag har ont i halsen och har haft det sedan igår... Men jag hade inte förväntat mig annat eftersom att det är lov och min vanliga tur...

Idag kom mamma hem och sa att vi skulle åka itll Birsta, jippi! Så vi rullar ner över dit om ett tag! Jag är sugen på att få tag i ett par nya mysbyxor och kanske lite annat smått och gott.

Igår lockade jag mitt hår och kollade på Körslaget där min barndomskompis syrra var med, det var kul att se!

Nu gott folk så ska jag borsta tänderna och slänga lite smink i ansiktet.
Peace.

Ville Valo & Natalia Avelon - Summer Wine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0