Let me seduce you, let me play in your hair


Sov typ ingenting inatt så jag kände på morgonen att det skulle bli en tung dag, och det blev det... Sömnbrist, huvudvärk och halsont, great! Så vid lunch åkte jag hem, jag pratade med Mats och han sa att det var okej. Så jag for hem, gick de där älskade 3 kilometrarna för att få umgås med min säng<3 Kom hem vid 14- tiden och somnade då till typ 17-tiden... Känns faktiskt mycket bättre nu! Hua vad dåligt jag mår då jag inte sover bra... Emma Emma Emma säger jag bara! <3 Vilken pärla!

Jag skulle köpa julklappar denna vecka men har inte gått på stan någonting! Det är verkligen inte likt mig...

Ikväll ska jag duscha och bara ta det lugnt... Sedan ska jag reda ut en del saker.. Hmpf...
Imorn får vi se hur det blir, hört att det är fest och sådant gillar ju jag ! :] Umgås med mina bästa, LIKE IT.

Bye bye lovers

Iglu & Hartly - In This City


Kommentarer
Postat av: din emma

You can do it baby!!<3

2008-12-04 @ 19:44:00
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0