Lucatåg styrt,


Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål


Slutade vid 10 idag men satt kvar till 13.05 bussen gick eftersom att Emma och jag har styrt luciatåget nu, duktiga som vi är! Har varit extremt trött, frusen och haft ont i min häl... Det är ju bara jobbigt


Jonathan hann inte platta håret imorse...

När jag kom hem sov jag någon timme, inte oväntat precis men skönt var det. Nu ska jag snart hoppa in i duschen sedan ska jag städa eftersom att jag får fint besök imorn av Emma Söderström från Indal <3 Sedan blir det ju såklart plugg....

Måste gratta Jonas som klarade uppkörningen! Du fixar teorin nästa gång grabben!

Nu ska jag duscha, puss.

Gym Class Heroes ft The Dream - Cookie Jar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0