Lugnet



                                                      Mina julklappar

Igår hade jag och brudarna det mysigt och kul som vanligt. Paula måste bara förstå att jag och Emma är hetare än henne... Jag vann iaf de flesta klapparna i den där klappleken (wihoo). Emma vann ingenting men jag gav henne en så att hon inte skulle gråta hela kvällen.


                                                 Mina vinster i klappleken

Imosre åkte Emmsi iväg till hennes pappa, (typ 10 imorse då Paula och jag sov som två sälar smög hon iväg..) Fast hon glömde typ hela sin packning ändå ^^ Men det ska hon få igen då vi möts i Sthlm nästa vecka!!! :') <33 Längtar.

Nu ska jag leka med min nya locktång... (Tolka det som ni vill)

Sophia Somajo - I-rony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0