Nyårsplaner åt skogen (bokstavligt talat)


Sitter just nu och väntar  på att mamma ska sluta någon gång så att jag kan få ta bilen till stan och sola litt'. Ska även försöka hinna med att kolla efter lite smått och gott till mig själv faktiskt innan stora staden Härnösand gör kväll...

Jag vaknade ganska sent idag, har läst HM katalogen som har kommit och pratat med min söta Emma som jag saknar! (Redan...) Båda mina flickor har rymt söderut nu vid nyår då jag behöver dem mest! Jag har ju ingenstans att vara på nyår! Jag blir deprimerad... Det kommer sluta med att jag pimplar HB med grabbsen här ute? Kul.. Jag ville ju laga mat tillsammans, dricka vin, spela spel och riktigt mysa med gott folk! Men men..  Det blir det man gör det till ?

Har blivit lite festande på senaste tiden vilket är tråkigt. Men så fort skolan drar igång kanske festerna gör detsamma, förhoppningsvis.

Nu ska jag se lite Reaper sedan drar det väl av till stan. Jag funderar på att bygga lite pussel ikväll.
Jag är en gammal tant, right ?

Lemar - If She Knew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0