Snabbiis

Sitter hemma nu och väntar på att älskade ska plocka upp mig på väg tillbaka till Härnösand från Sundsvall. Jag sov hos han inatt och vi hade mys med film och onyttigheter. Vi såg filmen The Spiderwick Chronicles som var en barnfilm men mycket bra ändå! :) Sedan däckade vi och baby var tvungen att gå upp vid 6.20 eftersom att han ska jobba men jag fick ligga kvar och gnosa vidare till 11 då han kom hem för lunch :)

Nu när han hämtar upp mig så ska jag in till stan för att möta upp världens bästa syster som bor på en ö norr om Härnösand som heter Hemsön där det inte är så mycket drag men det ska vi fixa ikväll! Vi ska äta tacos (<3) och dricka viiiiiiiiiin ! mums :D Sedan ska vi skratta som tokar som vi alltid brukar! Vad kommer ni att göra en onsdagkväll som denna?

Nu ska jag packa det sista och äta ett äpple eller liknande.
Hejdå läsare!


Älskar dig, du är underbar



Kleerup with Titiyo - Longing for lullabies

/ E


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Känsliga Kerstin har glömt sitt metspö här... det saknar henne! Det vill ut och fiska mer!

2008-07-05 @ 11:30:02
URL: http://nemistankar.blogspot.com
Postat av: paula

VART ÄR DU?!

2008-07-06 @ 17:39:56
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0