Bloggar från sängen


Ligger i sängen och lånar en speciell kudde av Daniel, att ha under datorn och på täcket för att det inte ska bli alltför varmt för datorn och mina ben. Den är toppenbra men ack så ful! Men jag har bestämt mig för att jag ska köpa den, för den är så bra. 149 :- är ju ingenting att bråka om. Kanske får ett bidrag av mammas gubbe eftersom att han håller på att nojja ihjäl sig då jag har datorn i knäna då han är rädd att jag ska få cancer och inte ska kunna få barn och gud vet vad.... Men en sådan ska jag köpa och göra mig själv, datorn och mina blivande bebisar en tjänst!

Imorgon har jag bara en lektion, graf, vet inte riktigt vad vi ska göra men hoppas det blir något kul! Går inte sådär jättebra med årsboken vilket är tråkigt. Men vi får skärpa till oss lite :] Efter skolan ska jag dra in till stan för att sola och kliiippa mig, mys.

Nu ska jag börja läsa min nya bok; Mina hemligheter av Sophie Kinsella. Godnatt!

Vänskap, starkare än allt annat

Timbaland ft James Fautleroy - Back Together


Kommentarer
Postat av: 17år och jävligt stolt jag vill å

jag vill också ha en sån kudde. den är nog bra. man slipper grilla bollarna de är ett +:P

2008-11-11 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0